Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

«Οι γονείς και οι νέοι της χώρας, μας εμπιστεύονται και μας ξεχωρίζουν»


Ο Κ. ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΞΥΝΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΞΥΝΗ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ΤΗ ΣΑΦΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Κατ’ αρχάς, ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι του Ομίλου Ξυνή για τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1: «Βασικό στόχο του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ, από ιδρύσεώς του το 1957, αποτελεί η συνεπής και αδιάλειπτη προσφορά στην ποιοτική εκπαίδευση. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, κύριος στόχος και άξονας όλων των ενεργειών μας είναι να εφοδιάσουμε και να προετοιμάσουμε τους σπουδαστές μας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την είσοδό
τους στον επαγγελματικό στίβο και την άμεση απορρόφησή τους από την αγορά εργασίας.

Τούτο το επιτυγχάνουμε μέσω ισχυρών, στρατηγικών συνεργασιών που έχει συνάψει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ –μεταξύ των οποίων, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ του ομίλου ΟΤΕ, η αλυσίδα καταστημάτων MAKRO, η ΠΑΕ-ΠΑΟΚ, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ο Εμπορικός Σύλλογος Γλυφάδας, η HELEXPO, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, οι ODEON κινηματογράφοι, η Ένωση Διακοσμητών Βορείου Ελλάδος, ο όμιλος MAD, ο όμιλος ΠΡΙΝΟΥ κ.ά. 

Θα ήθελα να υπογραμμίσω εξάλλου, ένα νέο στόχο του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ για τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά, ο οποίος έγκειται στην ίδρυση του “ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ” (Κ.Ε), το οποίο θα εκπαιδεύει τους σπουδαστές των φορέων του Ομίλου ΞΥΝΗ στο “επιχειρείν”, που αποτελεί πλέον σημαντικό παράγοντα για την έξοδο της χώρας μας από την κρίση. Το “ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ” θα έχει 2 στόχους: πρώτον, να προετοιμάζει τους σπουδαστές μας ώστε να γίνουν επιτυχημένοι επιχειρηματίες, με νέες και καινοτόμες ιδέες, και δεύτερον, να τους κάνει δυνατούς και παραγωγικούς εργαζόμενους στην επιχείρηση που θα εργαστούν, όπου θα κατανοούν τα προβλήματα της επιχείρησης και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο επιχειρηματίας». 

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Δεδομένης της ανεργίας που πλήττει σοβαρά τους νέους ανθρώπους στη χώρα μας, ποιες είναι οι δράσεις του Ομίλου, που διευκολύνουν την είσοδο των αποφοίτων του στην αγορά εργασίας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2: «Το “καυτό” ζήτημα της ανεργίας αποτελεί πρωτεύον θέμα, το οποίο και αντιμετωπίζουμε από ιδρύσεως του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ, εξασφαλίζοντας συστηματική διασύνδεση των αποφοίτων μας με την αγορά εργασίας. Αυτό το επιτυγχάνουμε καταρχήν, με την υποστήριξη του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ (Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων και Σπουδαστών του ομίλου ΞΥΝΗ), το οποίο είναι από τα πιο αποτελεσματικά και σύγχρονα γραφεία εύρεσης εργασίας στη χώρα μας. Οι σπουδαστές και οι απόφοιτοί μας, έρχονται σε επαφή με υποψήφιους μελλοντικούς εργοδότες τους, στις Ημέρες Καριέρας που διοργανώνει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ και όπου συμμετέχουν κορυφαίες εταιρείες της εγχώριας και διεθνούς αγοράς εργασίας, αλλά και εκπαιδεύονται σε τεχνικές σύνταξης του σωστού βιογραφικού και της αρμόζουσας body language, ώστε να είναι πλήρως προετοιμασμένοι για τις συνεντεύξεις εργασίας. Επιπλέον, στο site του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ, www.thejobcenter.gr, όλοι οι σπουδαστές και απόφοιτοί μας έχουν τη δυνατότητα να αναρτούν το βιογραφικό τους και οι συνεργαζόμενες –με τον Όμιλο ΞΥΝΗ εταιρείες- να αναρτούν αγγελίες για θέσεις εργασίας. Τώρα και με την ίδρυση του “ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ”, τα αποτελέσματα θα είναι πιο θεαματικά». 

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Κατά τη γνώμη σας, έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα; 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3: «Είναι προφανές ότι η οικονομική κρίση επηρεάζει αρνητικά κάθε είδους επιχειρηματική δραστηριότητα. Στον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ ωστόσο, είναι κύρια πεποίθησή μας πως η ιδιωτική εκπαίδευση, έχοντας τα γνωστά πλεονεκτήματα εκ της φύσεώς της, μπορεί –και οφείλει- να προσφέρει πολλά στη χώρα μας. Για παράδειγμα, ένα βασικό –και διαχρονικό- πλεονέκτημα της ιδιωτικής εκπαίδευσης αποτελεί το γεγονός ότι οι σπουδές είναι συνεχείς, χωρίς τις πολύμηνες διακοπές από απεργίες κλπ., που πλήττουν το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα, το οποίο δύσκολα αναπληρώνεται. Πιστεύουμε λοιπόν, ότι η ιδιωτική εκπαίδευση θα υπερκεράσει τα όποια εμπόδια πηγάζουν από την οικονομική κρίση, και θα προχωρήσει με επιτυχία. 
Όσον αφορά στον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ, προσπερνάμε την κρίση με επιτυχία, προσφέροντας στους σπουδαστές μας τα περισσότερα και πλέον ισχυρά εφόδια για τις σπουδές και το μέλλον τους. Γι’ αυτόν το λόγο, οι γονείς και η νεολαία της χώρας μας, γνωρίζοντας τη συνέπειά μας στην παροχή υψηλής ποιοτικά εκπαίδευσης τα τελευταία 55 χρόνια, μας εμπιστεύονται και μας ξεχωρίζουν, ενισχύοντας το εκπαιδευτικό μας όραμα, ενάντια στην κρίση». 


ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Ποια θεωρείτε ότι είναι η επίδραση της κρίσης στον ανταγωνισμό, μεταξύ των παρόχων ιδιωτικής εκπαίδευσης;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4: «Ένεκα (και) της κρίσης, ο ανταγωνισμός μεταξύ των φορέων ιδιωτικής εκπαίδευσης, έχει ενταθεί, και πολλές φορές ξεφεύγει και από τα δεοντολογικά όρια. Εν προκειμένω, στην περίπτωση του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ, τα τελευταία 3 χρόνια σημειώνονται φαινόμενα έντονου, αθέμιτου ανταγωνισμού εναντίον μας, που έχουν φτάσει στα όρια της ψευδολογίας και της συκοφάντησης, με μοναδικό στόχο να δημιουργηθούν εντυπώσεις, και να υποβαθμιστεί το ουσιαστικά καινοτόμο και ποιοτικό εκπαιδευτικό μας έργο. Αυτά τα θέματα τα χειρίζεται ήδη η Δικαιοσύνη, ωστόσο η κοινή γνώμη και οι 250.000 απόφοιτοί μας, γνωρίζοντας τι σημαίνει Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, δεν άγονται και φέρονται από αυτές τις αναληθείς δημοσιεύσεις σε βάρος μας, και μας στηρίζουν, με αποτέλεσμα την αύξηση των σπουδαστών μας.    
Από πλευράς μας, θα ήθελα να επισημάνω πως, παρότι υπάρχουν παράτυπες δράσεις και παραπλανητικές διαφημίσεις ανταγωνιστών μας, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ δεν έχει προσφύγει ποτέ σε καταγγελίες σε βάρος τους, παρόλο που, πέραν ενός ορίου, αυτή η φιλοσοφία δεν εξυπηρετεί τον κλάδο». 


ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Ποιος θεωρείτε ότι πρέπει να είναι ο ρόλος της ιδιωτικής εκπαίδευσης στη χώρα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5: «Η ιδιωτική εκπαίδευση στη χώρα μας μπορεί –και οφείλει- να διαδραματίσει καταλυτικά θετικό ρόλο, προάγοντας την Ελλάδα σε κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο. Πρώτον, με τη δημιουργία ολοκληρωμένων, ικανών αποφοίτων, που θα είναι ενεργοί πολίτες, και θα συμβάλλουν εφεξής στη νέα “δόμηση” της χώρας, με σύγχρονες και όχι αποτυχημένες μεθόδους, ασχολούμενοι με καινοτόμες ιδέες του “επιχειρείν”. 
Συγκεκριμένα, στον τομέα της Οικονομίας, η εκπαίδευση μπορεί να αποτελέσει καίριο μοχλό ανάπτυξης –ιδιαίτερα ο κλάδος των κολεγίων- με την είσοδο αλλοδαπών σπουδαστών στην Ελλάδα, η οποία, εφόσον υποστηριχθεί από την πολιτεία, δύναται να αποφέρει μεγάλα έσοδα από το αποκαλούμενο “φοιτητικό συνάλλαγμα” (που συνίσταται στα δίδακτρα, τη σίτιση, την ένδυση, τη διαμονή, τη διασκέδαση κ.ά των αλλοδαπών σπουδαστών). 
Σε αυτήν την κατεύθυνση, ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ επανέφερε στο προσκήνιο την από 20ετίας πρωτοβουλία μας, “ΕΛΛΑΔΑ-ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ”, την οποία θα υποστηρίξουμε εντατικά, προκειμένου να ανοίξουν επιτέλους οι “πόρτες” της χώρας μας για την εκπαίδευση αλλοδαπών φοιτητών, τόσο στα ιδιωτικά κολέγια, όσο και στα δημόσια ΑΕΙ και ΤΕΙ. Να θυμίσω σε αυτό το σημείο, ότι στη Βρετανία φοιτούν πάνω από 1 εκατομμύριο αλλοδαποί φοιτητές, με προφανή συμβολή στην αύξηση του ΑΕΠ της χώρας».